Autor |
Wiadomość |
SZAIR |
Wysłany: Pon 20:56, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
Fakt, o cele i (chyba) obowiązki monitoringu.
Jak usłyszałem jego pytanie to mi się na łzy zebrało;) |
|
 |
Weronika |
Wysłany: Pon 20:52, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
Monitoring srodowiskowy chyba:) ,bełkotu tez nie powtórzę, gościu rozwalił nawet Liszke. Pamietasz komentarz Liszki, dokładnie cytuje "egzaminu u Maciasa bym nie zdała", hahah najlepszy tekst tey sesji:) |
|
 |
SZAIR |
Wysłany: Pon 20:48, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
Sinior Macias:
1. Nie powtórzę tego bełkotu
2. Wskaż źle zlokalizowany obiekt przemysłowy
3. Dlaczego w kształtowaniu i ochronie przyrody powinniśmy mówić, że środowisko przyrodnicze jest systemem?
4. Coś o prawnych środkach ochrony i kto je ustala
Liszka:
1. Antropogeniczne czynniki zaburzające równowage hydrologiczna
2. Eksploatacja otworowa - wpływ i co jest eksploatowane
3. Nie pamiętam
4. Sposoby ochrony złóż |
|
 |
Weronika |
Wysłany: Pon 20:24, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
Pamięta ktoś pytania z dzisiejszej poprawki? Tak na wszelki:P |
|
 |
hubert |
Wysłany: Pon 23:09, 02 Lut 2009 Temat postu: |
|
MACIAS-metody utylizacji, optymalny plan utylizacji dla gminy
- ustawy regulujace dziaalnosc czlowieka w srodowisku
-jakie skutki na komponenty (pedosfera, litosfera, itp) ma intensywne rolnictwo
- rozwoj zrownowazony, prawa na jakich sie opiera
LISZKA
-eutrofizacja, skutki, przyczyny, prawne zapobieganie, techniczne zapobieganie
- opisac 2 wskazniki deformacji eksploatacji lebinowej
-uciazliwosc dla srodowiska skladowsik komunalnych
-zasady ochrony zloz |
|
 |
Weronika |
Wysłany: Pon 22:48, 02 Lut 2009 Temat postu: Prosze o pytania z ochrony ,tak na wszeli Wy... |
|
Pamietam takie:
Maciasa
-rozwój zrównoważony
-ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
-metody usuwania odpadow, opisac 2
-co powoduje nadmierne użytkowanie terenu w rolnictwie (chyba)
Liszkowej
-deformacje opisac 2 i wymienic pozostale. powstałe w wyniku eksploatacji podziemnej
- eutrofizacja jezior co to i podac metody zapobiegania
-?
-? |
|
 |